partey

fick sluta en timma tidigare idag, skönt. för en timme går segt då man inte har speciellt mycket att göra. ikväll ska jag till carro som fyllt 18, tror nog hela "laget" skulle dit så det ska bli skitskoj att träffa allihopa :) jag kan ju dock inte dricka speciellt mycket eftersom att jag börjar elva imorgon. men men, det kommer fler helger :) plus att alla lär väl fara på hotellet, så då far man ändå hem och sover. nu ska jag gå och duscha, sen äta och sen fara till kixen och fixa mig :) synd att hon har match imorgon.




som det känns nu har jag inte ens lust att fara någonstans alls. jag är irriterad och allmänt nere, men jag får hoppas att det försvinner. det brukar göra det då jag kommer ut.

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0