skitväder

min morgonpromenad blev ju ganska så inställd idag med, kan det inte bara bli vår? fan vad härligt och kunna använda ballerina skor.. men det lär ju dröja i den här skithålan. nåja, jag mamma och pappa åkte iaf till gymet och tränade. sen basta osv, skönt! och nu har jag precis kommit hem ifrån heidi. jag tror jag ska snöra mig i soffan och se om det är nå bra, annars sover jag ett tag. det verkar bara vara jag som ska vara nykter ikväll. och jag ska se the ring filmerna ikväll också, helt ensam! jag kommer dö, det finns ingen som kan hålla mig sällskap :( jag känner mig lite mobbad. sen imorgon så hoppas jag att jim stannar hemma, annars blir det en asjobbig vecka. börjar praktiken på måndag och jims lägenhet ligger vägg i vägg med praktiken så hur bra vore det inte om han stannade hemma? jag får hoppas :)

åh, upptäckte nyss att det är LA ink klockan fem. fast MIAMI ink är tio gånger bättre, älskar det programmet! det är så jäkla bra då man får se och höra deras historier, det är nog det som gör att det blir så bra. man får till och med fälla någon tår ibland, haha. nämen programmen är skitbra! jag ska göra en då jag har råd, men vad det vet jag inte ännu. det tåls att fundera på ett bra tag till.. tänker inte bara kladda dit någon bara för att göra en.


image103

Kommentarer
Postat av: jenny

jääla, jag hade kunnat joina.
jag har också suttit å glott skräck filmer själv nu hära.. eller "skräck", ghostbusters.. haha ^^

2008-04-05 @ 22:32:42
URL: http://jennywikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0