ångest?

idag känns allt skit, kanske jag har fått bakfylleångest för första gången i mitt liv? kan tyvärr inte konstatera om det är det när man aldrig brukar ha det. men idag känns allt piss, mår dåligt, SAKNAR JIM, idag börjar natthelgen, jim ringer mig aldrig, han svarar inte då jag ringer. ja osv osv, plus att jag har en stor fet klump i magen som inte vill gå bort. vill bara slänga mig i sängen och gråta känns det som. bara jim skulle kunna ringa så tror jag nog att klumpen i magen skulle kunna försvinna, eller möjligtvis lätta lite. nåja, nu ska jag äta och sen fara på jobbet.

berättar om gårdagen sen om jag börjar må bättre..

Kommentarer
Postat av: carro

välkommen till ångestlivet !;)

2008-08-02 @ 01:10:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0