äntligen helg!

haha, och ändå har vi bara haft skola i två dagar. inte speciellt ansträngande, men det är dom tidiga mornarna som tar kål på en. när jag slutade idag så åkte jag på vc! pinsamt eftersom att jag varit där nu fyra gången under två veckor, men halsen vägrar ge sig och nu är det på tal om att operera bort halsmandlarna. skönt om det skulle ske, ska iaf till halsläkare i luleå och bestämma om det senare. efter att jag varit på vc åkte jag till anna, vi skulle se sex and the city, men jag somnade i över en timme. kul sällskap ;) men jag säger ju det, skolan tar kål på en. man kan inte lägga sig i sängen och se tv då man kommer hem för då sover man fortare än fan.

hm, vad ska jag göra idag? blir väl att sitta hemma och proppa i sig godsaker och sen ha ångest i flera dar. jim har åkt och hämtat sin soffa i sthlm så han övergav mig redan efter en natt! :( men han kommer nog imorgon.. och imorgon tror jag nog att det blir fest, haha. allex gjorde mig sugen, så jag får se hur det blir :)

ska gå och tvätta bort sminket nu och sen hoppa i mjukisdressen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0