bättre?

känns lite bättre nu faktiskt, blev på mycket bättre humör och jag fick ny energi efter att jim ringde :) sen så är jag inte ensam längre för tobbe har kommit hem och vi ska snart och hämta erika. hatar att se dom gulla med varandra då inte jim är hemma, börjar sakna han så mycket då. så jag stänger nog in mig på rummet direkt hon kommer, haha ;p

imorgon ska jag försöka ta mig upp på en morgonpromenad innan frukosten, beror på hur jag känner mig. blir andfådd bara av att röra mig i huset så jag hoppas jag mår bättre imorgon. ska ta tag i mitt ätande nu, och börja träna! mår så mycket bättre av träning. i höst/vintras så mådde min kropp skitbra, men nu känner jag att det verkligen är på tiden med träning! bara jag blir frisk så. och skiten jag stoppa i mig dagligen kan jag glömma! inte en sötbit ska in i munnen på veckorna. never! nu har jag bestämt mig och den här gången ska jag lyckas, men som sagt så måste jag ju bli frisk först :) fast då jag och jim ska på utlandet måste jag få leva livet :D så den veckan får det bli paus i nyttigheterna.

nu ska vi fara och hämta erika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0