drömresa!



AQUA FANTASY!

jag och jim satt och letade resor idag så hittade vi den här! fyfan, jag ska dit. det bara är så! :D förstå att fara en vecka med all inclusive, vattenland på hotellet, skitfina och fräscha rum. ojoj, perfekt. stället heter kusadasi och ligger i turkiet. hade aldrig hört talas om nått stället som heter så. nu gäller det bara att jim får veta då han är ledig och jobbar osv, sen ska vi boka! haha, här bestämmer jag, men jim lät faktiskt också sugen på det här hotellet och stället :) far vi så kommer jag känna mig som barn igen, gud vad mysigt ;)

förövrigt så sitter jag på jobbet nu, är sista natten. finaly! så imorgon kommer jag vara överlycklig ;p ledig i två dar. nu ska jag gå och bädda ner mig tror jag. är trött som fan, har somnat två gånger hos jims farmor och farfar idag så det blir nog inga problem att somna nu med. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0