hahahahahaha

ojoj vilken natt/morgon! har skrattat så att jag har kramp i magen typ ännu. fyfan säger jag bara..

kvällen igår började tråkigt, mådde illa och hade planer på att stanna hemma. tur att jag inte gjorde det för sen hade jag skitkul :) har myst med carro och allex i allex och sebbes säng inatt, skönt att slippa sova ensam. mådde inte så bra i morse, men efter att jag och allex druckit te försvann mesta. har jyrat på hela morgonen med alla tok som sovit hos allex och sebbe :D har kört hem carro till töre också, tänk om polisen hade haft kontroll. då hade körkortet rykt, så jag hade tur.
nu ska jag gå och duscha, äta nått och sen lägga mig och se film hela dagen. ska till haparanda och lämna nå släp med jim ikväll så om jag ska orka måste jag nog sova ett tag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0