håll om mig,

jag har pepprat jim sen sex, men inget svar :( svarar han inte i telefonen ikväll så kommer jag inte kunna somna inatt. jag saknar han nått så enormt mycket, vill bara få krypa ner i sängen och känna hans närhet. allt skulle bli mycket bättre bara jag fick höra hans röst och höra att han älskar mig. jag börjar alltid inbilla mig saker så fort inget går min väg, det är nog en av dom dåliga egenskaperna jag har. mina inbillningar! dom får mig ju bara att må dåligt. men men, jag är sån. måste nog försöka börja tänka positivt och inte det värsta som jag alltid gör.

älsking, kan du höra av dig ?!


annars har jag varit väldigt duktig idag. inte en ända sötsak har jag ätit! hur bra är inte det?! :D haha, ska väl inte säga allt för mycket. det är ju bara början. kan ju inte ljuga om att tankarna om en stor fet chipspåse finns inne i skallen, men icket att jag ska ha nå! tur att jag är pank. nu ska jag gå och hänga upp tvätten sen ska jag tvätta bort sminket, lägga mig i soffan och fortsätta ringa jim tills han svarar. om han nu gör det..





munter..


Kommentarer
Postat av: carro

kul för dig då!;D och sluta deppa. han kommer snart hem igen! ska jag måsta komma hem och trösta dig med lite karamell ;)

2008-08-13 @ 03:07:28
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0