halsfluss!

yes yes, det var som jag trodde. så nu har jag fått penicilin som jag ska äta i tio dagar. lagomt kul att detta hände nu när johanna ska ha sin sena 18-års fest imorgon som jag sett fram emot! fan vad less jag blir. bara det onda försvinner lite iaf så tror jag nog att jag ska dricka iaf. tror det kommer bli en kanonkväll och den vill jag inte missa.

vet någon om man kan dricka alkohol då man äter penicilin? alla säger olika så jag måste som veta.

dagen har tillbringats i haparanda, rätt jobbigt för min del. men vad gör man inte för sin farmor?:) hihi. sitter hemma nu och funderar på om man skulle fara ut ikväll eller om det bli ännu en kväll i soffan? fårse. nu ska jag gå och bädda rent i sängen. min kära mamma har faktiskt städat mitt rum, thanks!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0