help somebody?

vaknade 4 i morse av världens äckligaste ångestattack. vette fan vad som hänt med mig, men det känns som att det typ har hänt nått jätte hemskt som jag mår skitdåligt över. det sjuka är att allt är precis som vanligt (iaf vad jag vet), men vad är det med mig? jag känner mig inte som den jag brukar vara, känns som att jag lever i en annan värld eller nått.

jag har ju en aning om vad det kan vara, men såhär är det aldrig. jim åkte ju igår morse, men jag har aldrig blivit såhär konstig? hm.. kan ju vara det att jag har haft så sjukt roligt och mått så sjukt bra under tiden då han varit hemma, men sen så bara tar allting slut. känner mig så ensam på nått sätt. vem vet, jag kanske inte kan ta såna här tråkigheter mera. jag kanske har fått nog? äh, jag vet knappt vad jag pratar om. skit samma.. det ända jag vet är att jag saknar jim nått så förbannat! saknaden gnager i mig, hela tiden. det gäller bara att koppla bort den. nåja, jag vet ju att så fort jag häver mig ut så blir det en aning bättre, men jag okrar inte med det idag. är nog för att jag känner mig så förbannat ful och fet plus att jag har blivit ganska så förkyld.

idag blir jag ensam hela jävla dagen, och jag tror att jag kommer att bli uppäten av ensamheten..




Kommentarer
Postat av: carro

nååå :(

2008-08-11 @ 11:53:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0