helvetes sjuka,

nu börjar jag blir riktigt less för det bli bara värre, halsen är mongoknäpp. ena stunden har jag svinont och nästa är det inte alls lika ont. bestämm dig kanske?! sitter farmför datorn i morgonrock och dricker te. min nya dryck kan man säga.. grönt te ska ju vara nyttigt sägs det så det är ju positivt iaf.

jag vill bli frisk och börja träna! nunununu. känner mig på g som fan och det är nog bäst att jag blir frisk innan den lusten försvinner. längtar tills jag kan börja gymma och spinna. måste tyvärr vänta tills den 27e då lönen kommer.

känner mig gladare nu (inte på sjukan, den är jag fortfarande arg på), men jag har pratat med jim ikväll och det var som att en klump från magen bara ramla bort. skönt.. oouh, i miss him! jättemycket. kom på idag att det är nog dax att göra ett nytt pass. vi drar ju då jim kommer hem, okej kanske inte direkt, men nästan ;p om allt går som det ska. vet dock inte vars vi ska åka ännu, men det kollar vi på då han kommer.

nåja, nu ska jag leta efter nå nyttigt slisk, haha. nä, men jag är sugen nu! när jag har varit sugen i veckan så har jag gjort morötter och dipp. hur bra är inte det? ;) är på rätt väg nu, men det är jobbigt. känner mig ilsken, deprimerad, ledsen. jim sa ju att jag kommer bli det då jag slutar med sötsakerna och börjar äta mindre kolhydrater och han hade rätt. börjar gråta för ingenting, men jag tror det är nu i början tills jag vant mig. får hoppas det :)





har laddat upp nya lite nya bilder på pixbox, från min skabbiga mobilkamera. så det är ingen kvalitet på bilderna alls. dom duger iaf, man ser ju vad dom ska föreställa ;p


Kommentarer
Postat av: Jennii

Ha en trevlig kväll!

2008-08-13 @ 20:00:10
URL: http://whaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0