I don't wanna miss a thing

har precis duschat och jag mår inte alls bra. känns som att jag har 40 graders feber, orkar inte göra någonting alls. jag ska enbart ligga i sängen ikväll, ska inte lyfta röven om det inte är absolut nödvändigt. pappa är och köper en iskall cola åt mig nu, det blir mitt nöje ikväll det. nu ska jag torka håret och sen ska jag krypa ner och kolla på tv. har sex and the city filmen på nedladdning också, men det gick så segt så den hinner jag inte se ikväll.

hur mysigt hade det inte varit om jim låg här under täcket med mig och bara höll om mig? åh, jag vill ha han här! får hoppas att jag får krypa ner med han imorgon istället :)






Kommentarer
Postat av: carro

detdär i slutet av klippet är ju det peyton ser då lucas & lindsey ska gifta sig;p då hon står med bilen utanför. så nej, detdär är inte sant :p förlåt för besvikelsen!

2008-08-23 @ 06:46:05
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså, ja älskar dina ögon! så jävla vackra, värsta fransarna... avis :)

2008-08-23 @ 18:21:17
Postat av: sandra

ojoj, tacktack! :) hade ju varit kul och veta vem som skrev ;p hoho..

2008-08-24 @ 13:27:43
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0