IDIOT

skulle jag hitta en mobil som någon ägde, som var påslagen och så att man såg vems det var hade jag aldrig haft samvete att ta den. men det finns såna jävla egoister som bara tänker på sig själv och som är så satans jävla omogna! du som tagit min mobil eller vars fan den nu är är inte speciellt cool, bara jävligt barnslig. du kan inte missat att det var min mobil? eller?! trodde aldrig att man kunde vara såhär handikappad utan mobil, det är fan sjukt. är så satans förbannad så jag skulle kunna göra vad som helst just nu. allt är åt helvete!

nog för att jag kan ha klantat till mig själv, men det tror jag inte eftersom att den var på först igår då jag ringde till den och nu är den av. men du, NJUUUUUT av min mobil. fattiga jävel som inte kan köpa en egen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0