klantarsle,

steg upp 6 idag eftersom att jag började 7, trodde jag! när jag kommer till jobbet så är det redan personal där. mitt ansiktsuttryck var nog liiiiite förvånande, haha. oless jag blir på mig själv, jag är en sån klant! hade kunnat sova som en gris just nu, men nu kan jag inte somna om. hade jag vetat att jag var ledig idag så hade jag ju varit överlycklig igårkväll eftersom att min semester började då, utan att jag visste det, haha ;) så det kan gå..

såg att jims bil stod hos dick då jag skulle hem så jag gick in dit och pussa på han och sen for jag hem. har sett idol 2006 nu hela morgonen, fan vad jag älskar dom gamla programmen. tänk om man skulle kunna sjunga? fan vilken dröm.

nåja, jag ska nog fara till farmor nu och fika lite och hälsa på, eller kanske på nå tag. tror nog hon är i nattmössan ännu ;p


WIHO! jag är ledig nu fram tills skolan börjar, fan vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0