klockjävel!

kan inte tiden bara gå fortare?! sitter här och nördar, har ont i nacken och jag känner att jag snart måste krypa ner i sängen. jag bombas av mess av jenny och jennifer som saknar mig och tycker att jag ska lämna alla här på jobbet och komma till luleå. fan vad arg jag blir! nu ska jag gå och sova, ska verkligen tvinga mig att somna så att det blir morgon fort. och då ligger alla bakis som nå svin, och då ska JAG må bra ;) nänä, jag hade inte alls velat vara i luleå just nu. int alls..

och undra hur det går för jim? han lät riktigt full sist jag pratade med han. jag är lite orolig, haha känner mig som en mamma.

vafan, GODNATT..

Kommentarer
Postat av: carro

men inse hur jäkla bra vi kommer må imorgon motför alla andra ;P försöka vara positiv!

2008-08-03 @ 02:14:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha mm ;)

2008-08-03 @ 12:42:41
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0