luleå

hittade mig en skitskönt och skitnygg kofta, en tunika och en myspysdress! :) och jag kan då säga att jag skulle lätt kunnat handla upp hela luleå. fan vad less jag blir på att vara fattig, men lönen kommer nästa vecka och då är jag INTE fattig. men det kommer känns så iaf eftersom att jag är skyldig mamma och pappa 3000, och jim typ 1000. och sen kommer jag slösa upp alla pengar på en gång. funderar på att be mamma ta hand om dom :D haha! men det vore nog det bästa..

nu ska jag slänga mig på soffan och se top model, pussycat dolls och sen ska vi till farmor och äta PALT :D wihooo. fan så gott det ska bli :)

Kommentarer
Postat av: EMMA

tacktacktack :)

2008-08-20 @ 16:01:44
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: jjj

Hejdå sandra, nuså far vi till bulgarien-... ha de så bra på skolan nu.. ;) HÖHÖHÖHÖ....har sett att de är 28+ och strålande sol och väldigt varmt i vattnet. HA HA! =D och, du får inte slå oss den 28/8 / ja,ne,anken

2008-08-20 @ 17:01:15
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0