luleåkalaset

jag älskar verkligen lk, har varit alla år hittils och det är alltid lika kul. i år blev det bara torsdag eftersom att jag blivit vuxen och faktiskt måste jobba hela sommarn. det var en helgalen och lyckad kväll! :)

nåja iaf, jag jenny och jennifer började att pimpla i oss vin cider och öl hemma hos mig innan jonne segis och erik skulle komma och plocka upp oss. hann bli lulliga på bara en halvtimma, hällde nog i oss lite väl fort. iaf jag, för i bilen på väg dit började jag må lite illa, men sen gick det över som tur var :) skrikande, sjungande och pisspauser var det som hände på vägen dit. när vi väl kom fram släppte dom av oss utanför området och sen letade vi upp heidi och carro :) vi satt i ett öltält ungeför hela kvällen, kändes då som det. vi dansade till schlagermusik typ hela tiden då vi var där inne, kul var det ;p heidi fick sig även en tango man ;) haha.

sen blev vi less tälten och skulle gå och åka nån karusell, åkte två stycken :) trodde jag skulle spy som en gris för så fort jag satt still så snurrade hela skallen och jag kunde inte hålla uppe huvudet, var nog ganska full tror jag?

NU TILL HÖJDPUNKTEN! efter vi åkt karuseller så sa jonne att han betalar om jag hoppar bungyjump. först tvekade jag lite tror jag, men sen så bestämde jag mig för att göra det så vi gick dit och jag fick ta på mig tusen selar och grejs. hade en hel publik så pressen var ganska stor att inte balla ur ;p när jag väl ställde mig i korgen och vi började åka upp så skrek jag år gubben att släppa ner mig, jag fick panik! sen mitt i allt så var vi uppe och jag vägrade kolla ner, jag blundade och bara kastade mig ut och så var jag nere. det gick så fort så jag hann inte reagera typ ;D fan så stolt jag är över mig själv! trodde aldrig jag skulle våga :) hoppas nu heidi och gänget också hoppar, dom skulle göra det så ;p

nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt, första natten av tre är det. känns tungt som fan. på söndag kommer det gå lätt att fara hit eftersom att då jag vaknar på måndagmorgon så är min jim hemma! ojoj vad jag saknar han. det är helt sjukt! vi har snart inte träffats på tre veckor :( hoppas han blir hemma ett tag nu annars vet jag inte vad jag inte vad jag ska ta mig till. jag ska inte tänka på det nu, ska bara vara glad för att han kommer på måndag morgon :)


ska gå och hänga tvätt nu och sen ska jag se film och äta godis. har två filmer att se så jag lär ju bli trött..

jag älskar dig jim kenning <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Craaazy girl! ;D Fyfan vad läskigt, haha

2008-08-02 @ 13:28:53
URL: http://Frokenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0