new day

och här sitter jag, som vanligt. har inte varit utanför dörren på två dagar, snälla rädda mig någon? håller på att bli folkskygg är jag rädd. äh, jag skoja bara. folkskygg skulle jag aldrig bli. men jag är less på att sitta inne och ruttna, jag har så förbannat tråkigt. hade ju kunnat gå ut och promenera, men det spöregna så det får vara. vet förövrigt inte om min hals skulle palla det, jag måste ha halsfluss. det går knappt att svälja och det bli bara värre och värre.

hade tänkt att jag ska fara till farmor och farfar i eftermiddag. ska rota i deras kyl eller frys för att se om dom har nå goda  bär att ge mig. så att jag har då sötsuget sätter igång. känns bra att snart varit utan skit i en hel vecka, bryter jag det med minsta lilla godis så blir jag förbannad på mig själv så det ska jag inte göra. åh, jag vill bli frisk! nununu.

och smart som jag är har jag rivit ut rummet för att jag skulle storstäda det, men det blir nog inget med det. blir utmattad bara av den lilla färden från soffan till datorn. ska flirta med mamma och höra om hon ids ;)

nu ska jag slå på en disneyfilm eller någon slags barn film och bara vara. somna någon stund vore skönt..

Kommentarer
Postat av: carro

hahahahhahaa.. lite!:D inte ens jag tänker sådär! och jag är ju endel störd;p

2008-08-14 @ 15:23:39
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0