party till döds

har sett film med mari och mamma ikväll. party till döds hette den, och den var bra! en film i min smak. handlade om en tonårstjej som började collage och sen spåra allt ut totalt. ja, den var iaf sevärd :) har druckit så mycket cola och ätit så mycket chips så jag skulle kunna spy. ooousch! passar på att proppa i mig dom dagarna jag får, haha.

kan ju säga att jag inte mår speciellt bra. tror jag har halsböld eller nått, det gör så ont så jag vet inte vars jag ska ta vägen. nått är det ju som är fel. ska sova med mamma inatt för jag är rädd att jag ska sluta andas, haha. jag vet, jag är nojig, men det är så tjockt i halsen så man vet ju aldrig. nu ska jag gå och tvätta mig i ansiktet och sen ta värktabletter som fan för att kunna sova. kommer ändå inte funka, kommer vakna varannan timme så som jag gjort nu i fem dagar typ. oless.. nåja, gondatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0