paus

nu är vi hos kixen och har paus i vårat drickande, eller rättare sagt jag eftersom att det bara är jag som dricker. kixen har fått körkort idag, GRATTTIS!!! :D så vi gasa runt med henne. har suttit på b4 och ätit strips och druckit, eller JAG har druckit. kixen skulle hem och sminka sig och jag tror hon är klar nu så vi ska bege oss mot hotellet nu tror jag. tror det kommer vara dött, menjag kommeer vara på g för jag är fulller. faktiskt. om jag inte har gjort så många mellanslag såär det för att kixens tangentbord inte funka.

ps, det är jag kixen johanna och carro som umgås! bara så ni vet :) glömde nämna.

GODBYE!





iaktta fettet i armhålan, som en murra. ikatta grisnäsan också

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0