projektarbete

jag bli seröst dum i huvudet. jag vet exakt vad jag ska ha om, men jag kommer inte någon vart. hur jag än försöker så står det totalt still i huvudet. och ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte helt säker på ämnet. jag kommer skjuta upp det här tills det är alldeles försent. 

sen så har jag så mycket att göra i skolan så jag vill bara spy, direkt jag kommer hem tänker jag att jag ska plugga gärnet. men så fort jag öppna böckerna och det kommer nått jag inte kan så skiter jag i allt och går och gör nått annat. måste fan skärpa mig! och det är nu.

fick lönebeskedet idag också. tänk skulle man få behålla dom pengarna man tjänat? ååh, det stör mig så jävla mycket. är skyldig mamma och pappa över tre tusen också så där rök lönen, typ. hur ska jag ha råd med både kläder och utlandet? för höstkläder är ett måste. har bara sommarkläder just nu, och det är fan inte varmt ute. sen så ska jag köpa gymkort på nova och tc, där ryker 2600 kr. jippie! men annars förvandlas jag till ett fetma barn inom kort! nåja, nu får jag se hur jävla dyrt det är att leva. jag ska fan skrapa tusen trisslotter och vinna pengar så jag slipper leva som en råtta.

skitdag! så sitter jag här i mina FÖRSMÅA jeans som jag kunde ha innan sommarn, ser bara magen som väller ut. och ikväll ska jag tydligen på bio, och ofta man kan fara på bio utan något gott? det är ju fan det bästa. alltså, hahahahahahhaha. jag skrattar fan åt mig själv, jag är en tönt. godnatt, jag orkar inte vara vaken mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0