ruttet

känner mig rutten, ful, flottig, äcklig, fet. ja ni vet? sådär hemsk som man kan känna sig ibland. och man börjar ju inte må bättre av det gråa trista vädret som jag kollar på här utanför fönstret. vill att det ska bli riktigt höst nu, utan regn och sånt. bara mörka kvällar som är lite småkyliga. nu är vi mitt emellan sommaren och hösten, och det gillas inte. antinger får der vara sommar eller höst!

tror fan att jag ska smälla i mig chips idag igen, skit samma. spela roll om jag äter nyttigt när jag ändå inte kan träna. är ju dödssjuk ännu så det lär ju inte bli träning på MINST en vecka. jag är less! var till vårdcentralen idag igen och fick mer medicin. har inte sovit nått inatt heller, har haft panikattacker för att jag har haft så ont i halsen. hoppas det blir bättre nu..

nu ska jag gå och duscha och sen vet jag inte ? går väl till sängen igen. mitt nya ställe att tillbringa dagarna på, wohooo!

Kommentarer
Postat av: soppe

men stackare, krya på dig =)

2008-08-18 @ 22:29:13
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: carro

förstår det! & krya på dig! :)

2008-08-19 @ 00:17:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0