sådär lagomt less!

idag har min älskling kommit hem från norge, var kul att få träffa han :) som jag har saknat han, men den riktigt glädjen fanns inte riktigt där, kan möjligtvis bero på att jag jobbar natt nu idag och så imorgon. så jag får inte sova med han på två nätter, kul det känns. och det som är ännu jobbigare är att han just nu befinner sig i luleå på lk. och vad gör jag? sitter här i ett kolsvart och tyst hus. hade inte tackat nej till att vara ledig och följt med jim till luleå. men nu är läget som det är och man får verkligen bita ihop. ska fara och plocka upp han imorgonbitti och så ska vi fortsätta sova hos mig, mysigt! jag längtar.

är absolut inget bra på tv ikväll, varför har jag inte en film med mig?! jag är så otroligt smart. så nu kommer jag sitta och nöta dator hela natten tills jag bara vill spy då jag ser en dator igen. ska faktiskt leta utlandsresor eftersom att vi kanske måste boka snart. om vi nu ska fara nu i augusti eller senare? vilken månad är bäst att åka i? nåja, får väl se hur det blir.  synd bara att alla dom bästa och billigaste resorna slukades upp fort som fan, så nu är det inte lika bra kvar. eller bra är dom väl, men dyrare :) skit samma, ska bli så jäkla skönt att åka iväg en vecka och slippa kalix. bara sola bada och festa, hur härligt låter inte det? åh, jag längtar. sist jag var på utlandet var när jag var 10 år, så nog är det dax alltid :) haha..

nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen äta en macka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0