skola,

känner mig som liten igen, hihi. imorgon börjar skolan och jag ser nästan fram emot det, bara att det kommer vara jobbigt att stiga upp, men annars så tycker jag att det ska bli skönt att få börja igen och att studenten närmar sig. ska plugga som ett tok i år och göra bort allt så jag kan glassa till våren. hoppas att jag håller det jag säger nu! ;p haha. vi har nog en väldigt kort dag imorgon om jag känner mina lärare rätt, så det ska bli skönt med en mjukstart iaf.

när jag varit på skolan så ska jag och mari brumma iväg till luleå och hämta jim på kallax, jippe! :) som jag har längtat. och bara därför så kommer det väl bli nå strul och så kommer han väl inte hem förrän senare. usch, hemska tanke! näe, nog går allt som det ska :) ska bli så kul att träffa min älsklingskille igen! :D:D dagen innan han kommer hem känns som dan innan julafton, hihi. känner mig småpirrig och sådär fnittrig, men det är så det ska vara. om man ska hitta nått bra med hans norge jobb så är det väl att man får känns sig som nykär varje gång han kommer hem ;)

nu paradise hotel med mammi och sen sova! natti ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0