skönt,

idag ska jag vara nykter trots att johanna har sin fest. hade aldrig pallat med att vakna dödssjuk och en bakis på det hela, näfyfan. ska jag någonsin kunna börja träna så är det nyktert som gäller. tackar inte nej till det ens, har blivit alldeles för mycket festande på sista tiden för mig. och efter förra helgen så fick jag nog. visst känns det dumt att inte parta på hennes 18års fest, men äter jag penicilin mot halfluss är det nog smartast att vara nykter. jag och kixen ska dit en sväng iaf :) vi får väl säkert vara chaffisar ikväll, ganska trevligt det med.

haha igår var jag chaffis till segis och dom, fick köra "raggar merca" for the first time in my life :D det gick prima faktiskt. och tur var ju det, för hade jag kvaddat nått på den så hade jag blivit liiiite rädd. var hemma vid ett-två någongång och jag somnade bums! jag som skulle se paradise hotel reprisen, men jag somnade. så den får jag se idag istället :) mitt nya favortiprogram, som går i repris. tur att man inte kommer ihåg nått så man kan följa med i de ;p älskar sånt där.

nä nu ska jag gå och piffa till mig och sen hade jag väl tänkt göra nå? men vad?



ibland saknar jag mitt svarta hår och luggen! kommer ändå färga det mörbrunt till hösten, jag vet det. äcklas av håret redan nu. ser skitigt och flottigt ut, men det är ingen ide att färga nu då vi ska på utlandet. det bli bara blaskigt och slitet.

äh, tror ingen bryr sig om det iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0