söndag

nästa söndag ska jag vakna upp och må prima! sista festen på länge.

det var iaf kul igår :) det var ju i princip en lagfest och dom festerna är alltid roliga. jag hade då hur kul som helst! var ju först på ugglan och förfestade och sen bar det då av till hotellet, as usual! träffade på massor med roligt folk där.

ångrar lite att jag drack igår, just nu iaf. för jag skulle kunna gå och skära halsen av mig. har så jävla ont! bra penicilin som inte hjälper. har jag inte blivit bättre till imorgon får jag ringa och säga att det inte hjälper ett dugg. men det kan ju iof bero på att jag drack, hm ;p men det tänker jag inte nämna.

      

det ända som fattades igår var att få gå hem med min älskling då hotellet stängde. fan vad jag saknar honom! det går inte ens att beskriva med ord. jag älskar han ! <3


Kommentarer
Postat av: EMWA

Cheeses. Fyfan vad packad jag ser ut.

2008-08-17 @ 16:21:23
URL: http://www.emwa.blogspot.com
Postat av: sandra

det är lugnt ;D alla ser lika dragna ut!

2008-08-17 @ 16:57:54
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0