waiting

jag hatar verkligen att vänta, det är bland det värsta jag vet. fast ibland kan det faktiskt vara värt det :) det beror ju på. just nu sitter jag och väntar på heidi, vi ska cykla till nova och köra ett gympass och sen ska vi cykla hem. hurtigt! men det gillas ;p måste komma i form i kroppen tills vi åker på utlandet, annars vågar jag inte visa mig. haha :D näe, inte tränar jag inför utlandet. jag gör det för att må bra och för att få en snygg kropp.






och idag då jag satt på skolan och väntade på att psykologin skulle börja så ringer jim och säger att han åker till norge i eftermiddag och så ber han mig komma hem så vi skulle hinna umgås. blev förståss jävligt ledsen och stampade ut från skolan och gasade hem. sen då han kommer till mig ringer chefen hans och säger att han behöver inte komma. stackarn fick ju stressa ihjäl sig ;p gud så skönt att han inte for, är överlycklig. hade inte orkat med att han for just nu! det är nog jobbigt med skolan osv. hade aldrig orkat ha en sak till att vara nere över, men som sagt, sån tur man kan ha :) hihi.

I love him! ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha :) trodde att du hade tappat bort i skolan. Då är det förmodligen inte din. För den hittades inne i skolan :p

2008-08-29 @ 14:51:58
URL: http://Frokenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0