yesterday

riktigt trevlig kväll igår! jag och kixen for till johanna tidigare på kvällen (kixen körde!!). snart har alla körkort tror jag och då är allt roligt över, det är ju sånt man längtat efter. ja nåja, vi spelade galenpanna och jag vräkte ur mig en del tröga och osmarta saker, men det är inte ovanligt när det gäller mig. jag och carro pimplade vin, men det slutade med att det bara var jag som drack.

sen for vi och ragga runt stan några tusen varv och sen gick vi in på b4 och snackade skit och åt pommes! ;p då vi blev less på det stället så brumma vi vidare några varv runt stan och vipps hade jag slukat en hel vinare för mig själv och jag kände att det var dax att gå in på hotellet, så kixen släppte av mig hos nån jim och patte var hos. så vi vandrade ner på hotellet där det var dött, men det var ändå kul :) fast jag hade roligast i bilen med kix johanna och carro, hade kunnat åka runt i bilen och jyra med dom hela kvällen :)

förresten så dök moster upp på b4 mitt i allt, bara sådär lixom. haha, nämen hon bor ju i västerås så vi träffas inte så ofta så jag vart glader. jag jim och sara (moster) tog taxi hem, fick vänta några tusen år. när vi väl var hemma så fick vi banka på rutor och ringa för att komma in i huset, ovanligt att ja glömmer nyckeln. jim deckade i sängen på en gång medan jag och sara gjorde mackor i grillen med OST och DRESSING på. haha, usch vill bara spy då jag tänker på det. men vi vlle ha nå flott så det fick bli det. idag när jag vaknade så blev jag påmind om att jag ska och jobba, så jag blev lite bitter, men nu sitter jag hemma och dagen har gått rätt fort faktiskt. imorgon är det sista dagen på jobbet sen har jag semster! :D åååh, jag kommer vara överlycklig imorgon.

nu ska jag göra mig färdig och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. börjar 7 imorgon och jag är dötrött så det är nog en bra ide. natti ! 


vill bara säga att jag mår bra just nu, jim är lyckan i mitt liv! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0