all i want for christmas is yooou

imorgon är det självaste julafton, och ikväll är det familjens myskväll då skinkan och allt annat ska fixas, julkänslor finns det inga av, men jag försöker vara glad ändå :)

för några år sedan var den här dagen innan julafton riktigt speciell, nästan mer speciell än självaste julafton. pappa gjorde skinkan och drack öl, vi såg på bingolottos uppesittarkväll och bara väntade på att skinkan skulle bli färdig. när den väl var det satt vi och vräkte i oss och fortsatte se tv tillsammans. sen då man skulle lägga sig kunde jag aldrig sova, det var omöjligt. jag vaknade oftast mitt i natten och öppnde paketen jag hade fått i min pigvinstrumpa :) åh, jag vill vara liten igen.. men ikväll så ska jag ändå se tv och äta skinka, även fast det inte känns likadant som förut. men hallå, det är ju en tradition. och traditioner är till för att dom ska följas :) hihi.

och så kan jag passa på att berätta lite om festen igår. jag heidi anna allex carro fanny amanda anniken och mari var hos oss och förfesta. lekte någon kulig lek som dog ut efter ett tag då alla började bli berusade ;p men kul hade vi :) kanske lite för kul för jag har fått städa som nå tok hela morgonen, men det är ju så det ska vara ;)

sen då vi åkte till hotellet så fick vi stå i kö i tusen år och då vi väl kom in så gick det knappt att röra sig. för mycket folk, och jag vill inte ens tänka på juldan. träffade en alldeles för full jim också, hans minne försvann redan vid elva tiden, haha kul 20 årsdag. det var faktiskt kul även om det var mycket folk, var bara jobbigt. sen blev jag och heidi less och beställde taxi hem så jag hoppade av i stan och heidi och alle åkte vidare. hoppas kvällen blir ännu bättre till juldagen :)

haha, bakismat var ett måste i morse så jag ringde allex. när hon och sebbe kommer och plocka upp mig och jim är kvasten ännu full! hahaha, hon var ganska rolig. tur för henne att hon slapp jobba ;)






Kommentarer
Postat av: carro

haha, jag är inte förvånad!;)

2008-12-23 @ 21:30:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha!;D god jul gumman!

2008-12-24 @ 09:44:07
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0