Att älska som en porrstjärna

denna söndag har varit en av dom skönaste på länge..

- jag har inte varit bakis
- jag har sovit länge, för ovanlighetens skull
- jag har ätit en god frukost
- jag har legat i soffan hela dagen
- jag har läst världens bästa bok hela dagen (i soffan)
- jag har hunnit vara hem och klä granen med mamma
- jag har varit på ica och köpt chips och cola
- och nu ska jag läsa tills heartbreak hotel börjar

visst lät det som en skön söndag? ;p

alltså jag fattar inte hur jag har kunnat glömma bort boken? jag började läsa den för ett bra tag sen, och sen då alla pratat om den kom jag ju på hur bra den egentligen är. ni som inte läst den måste läsa den, det är ett måste! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0