bakis!

oh ja. jag mår inte bra, jag vill kräkas. jag ska ligga och dega i soffan hela långa dagen. det ända som fattas är en iskall cola, fan vad det skulle fint just nu.

jag hade rätt kul igår, trots att det var på folkan och inte på det gamla vanliga stället. det var lite för stort tyckte jag, men ändå som kul med lite variation :) och äntligen fick heidi gå ut, lagligt ;) middagen hos henne igår var supergod, skulle kunna döda för att få äta upp den maten idag. efter middagen satte vi igång och börja dricka, sen blev allt bara roligare och roligare.

knäppte en massa bilder som jag ska lägga upp på pixbox sen, här är några..










nu ska jag slänga mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0