Desperate Housewives






idag är det nyårsafton och jag vill bara kräkas. skulle hellre ligga hemma under ett gossigt täcke och kolla på dh hela dagen/natten. jag känner inget sug för att sminka mig, klä upp mig, fixa håret och sen korka upp. näe, fy! men jag hoppas att det vänder snart. för det är inge roligt att känna såhär. kvällen kanske blir lyckad trots allt, men jag ställer in mig på en icke lyckad kväll. blir bäst så, man ska inte ha för höga förväntningar.

jag och jim har legat och sett dh i morse, eller jag tror han sov mest. tur att jag har hittat en serie som båda äntligen kan se ;) sen gjorde jag världens godaste frukost, men tända ljus och allt. är jag inte en snäll flickvän så säg? :) haha. och snart måste jag bege mig hem till grytnäs faktiskt, men nu började det blåsa som fan! det verkar bara bli värre och jag våga inte köra bil då. jag kanske blåser bort, haha. hoppas bara att den så kallade stormen avtar till kvällen. annars blir jag ännu mera osugen på att fira in det nya året.

ska bara säga en sak till.. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0