filmpaus

nu är det reklampaus och nyhetspaus i filmen, och fyfan vad rolig den är, haha :D man får skratta hela tiden!

jag kom just på vilken stressig dag det kommer bli imorgon, jag måste verkligen stiga upp i tid. jim fyller ju 20 så vi måste och handla fika osv, sen på ska han få inviga systemet ;) och det lär ju inte vara så lite folk på stan imorgon. sen ska jag hinna köpa julklappar åt mamma pappa farmor och farfar med tobbe. jim vägrar säga vad han vill ha så hans klapp får jag allt vackert vänta med, hur kan man inte vela ha nått?! haha, sjukt.

då alla ärenden på stan är gjorda så blir det kalas för jims släkt och vänner. när det är över så kommer heidi hit. vi ska beställa gomat och göra oss klara för kvällen :) vars vi brudar ska förfesta imorgon är ännu oklart, men det löser sig alltid :) tror det kommer blir skitkul imorgon, men inga jättestora förhoppningar inte. vet hur det brukar sluta ;)

nu ska jag fortsätta läsa och vänta på att filmen ska börja.




Kommentarer
Postat av: cajjo

de ska fan bli kul! ;)

2008-12-21 @ 23:18:00
URL: http://www.cajjo.bloggagratis.se
Postat av: j

nå nå. ;) int ska du hata så där....

2008-12-22 @ 13:23:20
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0