god jävla morgon!

gud vilken härlig dag det här kommer bli, NOT! om ca 20 min ska jag befinna mig hos tandläkarn för att borra och laga en massa hål. och jag har tandläkarskräck som fan, och ingen att hålla i handen den här gången :( jag börjar seriöst gråta, har panik. sen ska jag promenera hem i det iskalla vädret, med mina tygskor. gud så skönt det ska bli.. åh, den här morgonen är skit!

och jag som skulle städa och julpynt idag då jag ändå är ledig. näe, då måste man stiga upp före fan och sen kommer jag ligga i soffan och ha ont som fan i käften. jag hatar tandläkare! hur kan man vela jobba som det?! nåja, nu ska jag dricka lite te. önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0