Hold me and love me,

idag har jag och fammo varit i haparanda/torneå, och jag hittade mig en klänning till nyår. kanske inte världens glitter och glamour klänning, den var inte märkvärdig, men snygg. med smycken så blir det skitbra :) även fast jag fixat mig klännig osv så är jag ändå inte sugen på nå nyår. fattar inte vad det är med mig?

vi har även hunnit med ikea osv. köpte en ny matta, lampor och lite prydnader. jag hatar att gå igenom ikea då man är i princip pank. det bara kliar i fingrarna och jag vill ha allt typ. sen då man kommer hem och tror att man är nöjd så är det ändå lika fult. beror nog på vilket humör man är på, är man glad och uppåt så kanske det är fint, men jag är en bitterjävel just nu så..

träningen ikväll kommer att bli inställd, som alla andra kvällar. jag har ingen lust att promenera iväg till gymet helt själv för att sen sitta och slita och dra i massa tunga vikter, det är ingen bra medicin då man är på dåligt humör. ett spinningpass skulle nog muntra upp mig, men det har jag missat nu. jag hade säkert fått med mig någon om jag haft pengar på mobilen, men jag kan ju inte ens höra av mig till någon. och som vanligt är jag övergiven, jim är aldrig någonsin hemma. det är tråkigt!
 
just nu skulle jag vela ha nå bra serier att glotta på, eller någon bra film. men nu finns inte det så jag ska nog borra ner mig i soffan med jenna jamesons bok och invänta ett bättre humör.

imorgon SKA jag träna, sen ska jag tvätta och städa lite. och så ska jag på stan och göra ärenden med heidi och ngn mer säkert. och om kum har öppet imorgon så måste jag dit, hoppas dom har det. så dagen imorgon är spikad..








Kommentarer
Postat av: jennfi

jag var ju på spinningen, helt ensam! :p du skulle ha kommit!

2008-12-29 @ 21:27:17
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennfi

bra idé! ;)

2008-12-29 @ 21:53:24
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: carro

1,2,3 :)

2008-12-30 @ 00:01:56
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0