if I was a rich girl, nananana!

om det ändå vore så bra! är så mycket som jag vill ha just nu, och jag är dessutom skyldig massa pengar. hur ska jag få det här att gå ihop? får helt enkelt vara pank någon månad.

kan ju berätta lite om julen. den har varit väldigt lugn och skön, jag har bara varit och tagit det hur lugnt som helst. det är ju så det ska vara. på julaftons kvällen for jag och jim på b4 med massor av hans vänner, och det var faktiskt trevligt. det var smockfullt, det trodde man inte. resten av julnöjena har varit lite sisdåär, hade kunnat vara roligare faktiskt. är så sjukt less på fest just nu. vill bara träna som ett psykfall och vara nyttig, och så ska det bli också. efter den dumma onsdagen! åh.. 

nyårafton på onsdag, och jag längtar inte! har inget att ha på mig och inga pengar, ingenting. är spyless alkohol och det kommer vara en plåga att hälla i mig det, än en gång! har nästan planer på att vara nykter, eller så dricker man vääääldigt lite. är det någon som skulle vela följa med mig till haparanda/torneå imorgon? det är KRIS. hittar jag inget där så har jag absolut inget att ha på mig. superbra!

jag känner mig ganska så bitter och funderar på att stänga ner sandrrrra.blogg.se?! fast då kommer jag ångra mig efteråt, så det skiter vi i. nåja, nu ska jag duscha och inte göra ett piss..




Kommentarer
Postat av: Mallan

kasta den inte ;P och det låter som en bra idé att vara städad på nyår, det har jag också tänkt vara ;D

2008-12-28 @ 17:13:29
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/
Postat av: soppe

såg på jerrys plank på väggen på hans rum ett kort på han, dig och britt-yvonne från sommarn, tänkte bara om du sett den :D

2008-12-28 @ 21:01:35
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0