julstäda!

morgonen blev en bra morgon tills slut :) och tur var ju det. jag lagade utan bedövning, hur bra är inte jag?! ;D fast dom tog inte det största hålet, har fått en ny tid för att laga det och då lär det behövas bedövning. egentligen är det att det gör ont, utan själv ljudet och att det dorrar i tänderna. det är obehagligt! när jag var klar tog jag mig en promenad hem och det var faktiskt skönt, önskade att jag hade haft bättre skor för då hade jag lätt gått längre.

nu håller jag på att julstäda :) ska storstäda hela lägenheten, och sen då jag är klar med det så blir det att julpynt lite. synd att jag inte har mammas julskivor hära för då hade jag poppat lika mycket julmusik som hon ;p vill ju få lite julfeelings nu. håller dessutom på att tvätta, jim ska vara väldigt tacksam! får jag mig inte någon belöning av nått slag efter den här dagen så blir jag väldigt förbannad. då är det han som städar hädan efter! ;p jag är faktiskt ovanligt glad idag, och det är ju alltid bra att vara glad :D hoho.

jag kommer ju vara död efter den här dagen, men träningen tar inte slut efter städandet och trappspringandet. för ikväll ska jag på kombi :) är sugen som tusan eftersom att det inte blev någon träning igår. nu ska jag gå bort med maten och sen ner i tvättstugan..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får mig alltid på bättre humör, och jag är väldigt glad att jag har dig :)

2008-12-03 @ 12:14:04
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaa jag vet inte riktigt. Men han ska komma hit i morgon eller på fredag så ska vi prata mer :P

2008-12-03 @ 15:44:11
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0