lördag 20/12

pssst, det är ändast 4 dagar kvar till julafton. har jag julkänslor ännu? svaret blir nej! kul..

nåja, vi hade iaf våran glöggkväll här hemma igår. anna var också med, kul :) det var rätt trevligt. efter några vinglas och glöggkoppar så kom heidi och körde oss till b4. där var det mycket folk, som vanligt. jag gjorde däremot en väldigt klantig sak, glömde börsen i bilen hemma på gården så det blev inge alkohol för mig där. inte för jim heller eftersom att jag skulle bjuda han. så jag förstörde lite av kvällen ;s var ju dock inte med flit. så kan det gå, så vi blev inte långvariga utan vi åkte hem och sov.

idag har jag inte hunnit göra ett piss. är hemma i grytnäs nu och bara tar det väldans lugnt. har sovit ett tag, och sett harry potter ;) eller jag har sovit harry potter kan man säga. tror jag ska gå och fortsätta se lite nu snart. eller så går jag i duschen nu så har jag gjort bort det till sen. ikväll blir det nog att jag och jim ska till tommy och emma, tror ja? han sa nått om det iaf :) och jag ska köpa chips och dipp, sådeså. även fast jag inte är så jättebakis så får jag ändå köpa det ;p hihi.

mamma knäppte några väldigt få bilder igår också. inte så seriösa :p




   
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0