Merry X-mas!

God jul allihopa! 

nu har jag fått äta mina älskade laxmackor, och det blev hela 7 st! :) haha. nu ska jag bara mysa på hela dagen och vara med min familj. det är en konstig jul i år, absolut inga som helst julkänslor. brukar alltid ha så mycket så det räcker och blir över, men inte i år. hoppas det kommer senare, kanske då kalle börjar :)

längtar tills jim firat sin jul färdigt så att han kommer hit, tråkigt att vara utan han på julafton ;s

nåja, nu ska jag slänga mig på soffan och dö ett tag.





















och idag är en sån här dag då jag saknar min Ebba väldigt mycket, önskar att hon var här..

Kommentarer
Postat av: carro

hihi :) åh. lax är det bästa jag vet! men iår hade mamma inte hunnit grava själv så hon har köpt & den smakade skit ;( har aldrig blivit mer ledsen!

2008-12-24 @ 13:30:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

jo jag vet, men det var ju den laxen hon tog också, men det smakade äcklig skosula! okej, inte för att jag ätit någon god skodula, men du hajjar;p



ja men skojar du! usch. helt hemskt är det! :( jag vill t.o.m. att du får tillbaka ditt kattskrälle, bara för en dag :)

2008-12-24 @ 14:22:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0