praktik

nu har jag varit mina tre dagar på ambulansen, och jag vill inte därifrån :( har nog aldrig blivit så bra omhändertagen på någon annan praktik plats, okej där jag är nu och på ambulansen har det varit bäst! gubbarna har varit så roliga så man har fått skratta ihjäl sig hela tiden ;p även fast jag inte fått göra så himla mycket så lär man sig hela tiden. jag vet att det är akutsjukvård jag ska jobba med! har jag iof vetat länge, men nu är jag BOMBSÄKER :)

och imorgon är det sista dagen på plan 3. kommer sakna min handledare faktiskt, hon är så söt! håller på att baka nu så jag ska ta med och bjuda på fika imorgon :) det kommer bli så tomt nu när jag slutar. vad ska jag nu göra om dagarna? haha. jag kommer garanterat längta tillbaka på en gång, hoppas att jag nu får jobb där i sommar.

nu ska jag gå och ta ut kakan, och sen ska jag vara med jim :)

JUSTE! grattis heidigumman till körkoret :D 






Kommentarer
Postat av: M

Vad kul att du också trivs på din praktikplats! ;D

Ska sätta igång med mitt bakande nu :P Hälsa din mamma grattis från mig också! :)

2008-12-17 @ 19:01:18
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/
Postat av: M

Det blev en traditionell kladdkaka ;D Ska du ut på måndag? =)

2008-12-18 @ 22:03:05
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0