söndag

gud vilken skön dag det har varit idag, har bara tagit det väldigt lugnt och så har jag även varit på spinning/body pump :) det är inte ofta man är tillstånd till att träna på söndagarna, men idag ;p sen då jag kom hem åt jag tonfisk, gurka och tomater. så jag har varit ganska hälsosam idag, och det ar välbehövligt. igår så tryckte jag pizza, kött och potatis, chips, dipp, popcorn, choklad och cola. ända till två på natten! så jag har ätit för ett bra tag framöver.

nu sitter jag nyduschad och myser i min morgonrock och vänta på att sanningens ögonblick ska börja :) och på att jim ska dyka upp någong gång. vi ska sova hemma i grytnäs inatt, jag har saknat min säng ;) funderar på om jag ska stiga upp 7 och fara på gymet eller om jag ska sova länge? börjar inte praktiken förren två. sen på tisdag så blir det att äta jullunch på praktiken, fan så gott. jag ska äta gravad lax tills jag spyr, går och är sugen på det hela dagarna. jag har rätt skön vecka famför mig, imorgon går jag kväll, sen dag tis ons tors och sen är jag ledig fre lör sön :D jag längtar tills på lördag, då ska vi fira gullungen heidi som fyller 18 på onsdag :) tror det kommer blir skitroligt!

nåja, nu ska jag bädda ner mig i sängen..




 


Kommentarer
Postat av: carro

haha, du var ju jätteduktig idag!:D

2008-12-07 @ 21:18:36
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Okej! Maila mig hur du vill ha ;)

2008-12-07 @ 21:54:13
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0