that's what friends are for

ikväll så har jag carro carro anniken och hanna varit hos allex och sett idolfinalen :) och det var ju rätt som vann, eller hur? :) alice kommer ju ändå bli någonting och hon kommer ju få köra sin egen grej. skulle inte förvåna mig om hon blir större än kevin, det brukar ju bli så. sen har vi även tryckt en massa flott! jag mår inte så bra just nu, usch. skulle kunna kräkas om någon tryckte på min mage, så illa mår jag. varför trycker man fast man är proppmätt? man är ju dum.

nu har carro precis lämnat av mig hemma så jag har precis bäddat ner mig, och skönt är det. kommer nog somna vilken sekund som helst. måste vara utvilad så att man orkar med partyt imorgon ;) wiho vad kul det ska bli. ska fara till heidi imorgon direkt hon slutar och fixa mig med hon, och hjälpa att ställa iordning allt. så slipper hon stressa gärnet, det är ju ändå hennes dag :) hihi, jag känner mig snäll. vilket jag alltid är, eller vad säger ni mina kära vänner? ;) haha.. jag är för snäll. jag måste sluta upp med det, det är faktiskt ganska jobbigt.

äh, nu ska jag se om det finns nått att se på tv annars slår jag på aa. nattinatti :)




   
   
 


Kommentarer
Postat av: carro

men gumman. någon av alla vi haggor måste ju vara snälla & gud verkar ha valt ut dig! ;)

2008-12-13 @ 04:32:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0