The time goes by so naturally

hello! idag har jag varit ledig från praktiken, och det var grymt skönt. har sovit länge och bara tagit det lugnt på morgonen. har varit till luleå också och spänt tandställningen, har inte så ont som jag brukar, är väl van :) och som vanligt tjatade jag om hur mycket jag vill ta bort den innan studenten. och min önskan kanske går i uppfyllelse, det kommer lätt vara det lyckligaste dagen i mitt liv, fan så jag längtar!
 
sen hann jag och mamma in på gina en sväng, köpte mig en fin klänning med spets i. skulle ju egentligen se om min älsklingsklänning fanns inne på affären, men den fanns bara på webbshoppen så jag var tvungen att beställa den. jag tror nästan jag ska ha den på nyår :) har nyss köpt pumps som passar peftekt till. och då menar jag perfekt :D så det var som meningen att jag skulle ha klänningen ;)

just nu så ligger jag och latar mig i soffan, men ska snart på spinning/torso. jag ska köra stenhårt idag! jag behöver det. känner att jag blivit fet under dom här dagarna då jag knappt tränat nå, magen bara dallrar. så jag har bokat pass till i veckan så det blir då inget latande i veckan. måste hårdträna fram till jul dör då lär det inte bli någon träning alls :) nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen ska jag byta om och promenera iväg. känns jobbigt att gå, haha.. juste, carro kanske skulle komma hit innan jag far, hon ska hämta sina grey's. jag har lite dåligt samvete att jag ännu har dom här, förlåt carro!

aja, ska ringa till jim och fortsätta tjata om skjuts.



Kommentarer
Postat av: Anna

kan du sluta skriva att du är fet hela tiden!:)

2008-12-01 @ 18:23:43
Postat av: carro

haha, men jag är ju så snabb som vanligt;D vi tar det nån annan dag ;)

2008-12-01 @ 19:23:35
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Anna

men sluta nu!:)

2008-12-01 @ 21:15:17
URL: http://aannaselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0