this day sucks!

jag önskar att jag kunder släppa alla mina tankar och all min stress, och att jag skulle lyckas med sånt som jag bara lägger på hyllan. jag hinner inte med någonting, är det jag som är svag och vek eller är det så att jag verkligen inte hinner? just nu tar praktiken upp en stor del av mitt liv, och när jag kommer hem orkar jag inte göra nått. eller rätt ord är väl att jag inte är sugen, vill bara slänga mig på soffan. hur ska jag kunna utföra den träningen jag vill när det finns 0 motivation? jag bara äter och sväller och det är det sista jag vill. projektarbetet och matematiken bara ekar i huvudet på mig, när ska jag någonsin orka börja med det? nationella provet i matte är på tisdag nästa vecka förövrigt. julen närmar sig och jag har inte köpt en ända julklapp ännu. kommer bli en tråkig jul utan klappar, jag har inte råd. hade jag varit något smartare så hade jag haft massvis med pengar just nu. sen är det en massa annat som plågar mig som inte ens är värt att dra upp här i bloggen.

nåja, det här kanske inte låter som något stort, men för mig är det de. jag går och tänker på det här konstant och jag blir snart galen! jag ska isolera mig idag och inte låta någon komma i närheten av mig. annars förstör jag någons dag..

Kommentarer
Postat av: jennfi

ja verkligen :) kombi på onsdag? ;D

2008-12-09 @ 18:01:46
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennfi

jo, eller har i alla fall bokat in mig så mest troligt far jag :)

2008-12-10 @ 08:52:10
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0