träning

wiho, jag är stolt! :) klockan åtta i morse stod jag på bandet på nova, gick och sprang i 30 min sen gyma jag lika länge. fan så skönt det var att träna sådär tidigt på morgonen. synd att jag inte börjar åtta imorgon, då hade ja kunna fara dit halv 7, men nu börjar jag sju och jag har inte sån stor lust att stiga upp 5 ;p och kombipasset igår var bland det jobbigaste jag varit på, fyfan. men det var skönt efteråt :) och det är ju precis så det ska vara. känner mig motiverad till att träna nu, äntligen! :)

jag börjar kl 2 så nu ska jag gå och duscha och fixa till mig lite, sen kommer heidi hit :) ska sätta fast löshår på henne, vaför hon väljer mig är ett stor mysterium. för jag är ju inte precis bra på det ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0