wihoo!

äntligen fredag :) 

vaknade halv nio av att heidi messade och frågade när jag kunde göra hennes hår. så hon hoppade på bussen från töre och kom hit. så jag har slingat hennes hår med ljusbrun/guldiga slingor, och det vart faktiskt rätt lyckat :) hon är tio gånger finare i brunare hår än i helblont. jag skulle vela att hon gjorde hela håret mörkbrunt! sen då hon for har jag bakat bulla med mamma, så min rygg är dödare än dödast! fast gott blev det ;) ska gå och trycka några till snart.

ikväll är det idol finalen, vill se den, men jag har inga idol vänner ;p får väl se den på söndag ist. funderar på att följa med carro och allex till hårcompaniet ikväll då dom ska fixa med håren :) får se hur jag gör, men det lutar åt det. och just nu är jag döhungrig, ska snart äta någon god gryta med fläskfile och potatisklyfter till, mumma! nu ska jag kasta mig i duschen, är lite sluskig efter en hel dags bakande.

ser det gott ut ? ;)



Kommentarer
Postat av: carro

sandra andersson! BRINN!;D

2008-12-12 @ 18:56:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

gah !;D

2008-12-12 @ 19:41:41
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0