You'll be right here with me

jag känner mig hjälplös.. jag önskar att jag kunde göra nått för dig! ♥



nåja, idag så har jag tillbringat hela dagen på folkets hus. har gjort alla delar i engelska B, nationella. gick helt åt skogen, jag lovar att jag inte får godkänt ens. känns lite pissigt, men jag hoppas att jag får någon ny chans på nå vis. nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra? är rastlös som tusan. kanske tar och sover tills vi ska och gratta heidi :)
 
och imorgon är jag ledig och då ska jag och mamma baka lussebullar! mumma. har inte ätit en ända en i år faktiskt, men imorgon ska jag proppa ;) så kanske man får lite julstäming trots allt. och nu är det inte länge tills det är lördag, fan vad jag längtar ;p  

nä, nu ska jag lägga mig på soffan med en gossig filt över mig, skönt.

förresten blev jag superduper less på min design så jag får ha en vanlig en ett tag, ifall ni undra :)




Kommentarer
Postat av: cajjo

du har fått en utmärkelse, kolla min blogg ;D

2008-12-11 @ 19:02:19
URL: http://www.cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0