You're everyting I need and more

exakt just nu skulle jag sitta på en spinningcykel och svettas som en gris, men nu ligger jag i soffan med filten över mig. mår inte alls bra, tror jag har fått magsjuka, eller nått annat skit. för magen mår inte bra och jag vågar inte fara på spinning ifall jag skulle få en attack igen, så därför ligger jag här. försöker intala mig själv att jag inte är lat, haha. att jag faktiskt mår dåligt! då får man ligga i soffan, hihi :) fast nu mår jag faktiskt bättre, känns mig bara svag.

idag har jag varit ett snällt barnbarn. har hjälpt farmor och julstäda lite, hon har ju operera handen så hon klarar inte av så mycket. sen då jag var klar la mig i soffan och slog på canal+ och fick syn på att blood daimond var på den kanalen så jag såg hela filmen, fast jag sett den två gånger förut. jag tycker den är skitbra :) ni som inte sett den borde se den, jag lovar att ni inte kommer tycka den är dålig.

sen kom mamma och hämtade mig och vi for på stan och handla mat. hon var snäll och köpte till mig och jim också, älskade mammi :) så nu ska jag snart laga mig laxpasta, gud vad gott det ska bli. ska vara nyttig och ha fullkornspasta till, tycker faktiskt om fullkorn, och det är jag glad för ;p hoppas magen börja må bättre snart, då kanske jag kan gå ut och gå. får väldigt dåligt samvete då jag inte tränat på en dag. nåja, jag mår ju faktiskt inge bra så..

och snart kommer lisa hit och umgås, vi ska se dagboken :) har vela se den länge nu, alla säger ju att den är så bra. fast jag har sett början och då stängde jag av för den verkade urkass. ska ge den ett nytt försök ;p sen ska jag övertala lisa att vi ska se 90210, vill verkligen se det! den serien tror jag att jag kommer gilla :) sådeså, hon får helt enkelt gå med på det.
nu ska jag gå och börja med maten..








Kommentarer
Postat av: carro

i know!;D ja fika tackar jag aldrig nej till ;) 90210 är sjukt bra så du vet!

2008-12-02 @ 18:26:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0