dagen

har bestått av brandstationen och sen bara kommit hem och satt mig hära. har haft roligt idag, gubbarna är så roliga, haha :) även om de kommer stunder då jag bara vill gräva ner mig.. vi satt och diskuterade fika och alla kom överens om hur gott de skulle vara med det imorgon efter vi varit ute så jag har tagit på mig att baka, och ronja skulle ta med sig bulla. så imorgon blir det att flotta! :) kom på att jag inte har sett onsdagens avsnitt av oth, men jag vill inte ens se det, bli bara ännu mer deppig då.. ska iaf se andra avenyn nu och sen gå och baka. ska hinna träna också, har ingen som helst lust med det.. kanske ta mig en vilodag? 

har även insett idag att jag litar på människor alldeles för mycket, tar till mig folk så lätt och tror att jag kan dela med mig av mitt liv till alla, men så är det inte. inte ens till ens bästa vänner! dom som jag förväntar mig ska förstå mig sticker ist en kniv i ryggen på mig, så känns det..



jag drömmer om dig varje natt och tror att allt är bra, sen då jag vaknar och tror du ligger där brevid mig som du alltid brukar så finns du inte där och då bli jag istället påmind om allt igen och bryter ihop. så har varje morgon sett ut nu ett tag, och så kommer varje mrogon att fortsätta se ut så länge det är såhär.. morgon och morgon, varje natt, morgon, dag, kväll, 24 timmar om dygnet. önskar du visste hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag vill göra allt bra igen. jag saknar dig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0