don't do this to me

var och träna igårkväll, sent på en fredagkväll! men vad ska man göra? sen har jag bara vaknat idag och farit iväg på gymet och kört ett pass. skulle kunna träna flera gånger till idag.. har inte fått specielt mycket sömn inatt så jag ska duscha nu och sen gå och sova.

ska försöka ta mig ut ikväll iaf, orkar inte med det här. fast jag tror att även om jag tar mig ut så kommer jag vara som en zombie, helst av allt skulle jag bara vela gå och lägga mig och aldrig mer vakna, så hemskt känns det.. jag skulle göra PRECIS VAD SOM HELST bara för att allt ska bli bra igen, jag vet inte vad jag ska ta mig till? har aldrig upplevt nå värre.. gör inte såhär mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0